FAQ

Nee, dat zijn wij niet. Maar de meeste MKB-ondernemingen hebben ook geen accountant nodig. Pas bij een omzet van meer dan 15 miljoen euro is een accountant meestal verplicht. Neem gerust contact met ons op; we leggen je graag uit hoe dat precies zit.

Zeker, wij zijn intermediair bij ING, Rabobank en ABN AMRO. Daarnaast werken wij samen met New10.

Dankzij de korte lijnen en onze kennis van wat er precies moet worden aangeleverd, verloopt het financieringsproces efficiënt en soepel. Bovendien is er vaak sprake van een korting op de afsluitprovisie.

Onze klanten variëren sterk in omvang. Wij richten ons voornamelijk op ondernemers met personeel tot circa dertig FTE en een daarbij passende omzet. Dankzij ons multidisciplinaire team kunnen wij deze ondernemingen optimaal bedienen.

Ook de zzp’er is van harte welkom bij ons. Voor deze groep hebben wij een efficiënte werkwijze ontwikkeld, waarbij de ondernemer zelf eenvoudig veel administratieve taken kan uitvoeren.

Ook dit varieert sterk. Sterk vertegenwoordigd in ons klantenbestand zijn horeca, detailhandel, zorg en (installatie)bouw.  Uiteraard zijn wij ook bekend met de administratieve organisatie van de dienstensector.

Meestal is dat geen probleem. Na een eerste kennismakingsgesprek kijken we of er een klik is en mocht deze er zijn sturen wij onze opdrachtbevestiging op en gaan we aan de slag.

Ja, dat kunnen wij! Vanwege onze ervaring met vele administratiepakketten, administraties en de diversiteit aan ondernemingen in onze klantenkring kunnen wij u zeker adviseren.

Wij hebben meerdere klanten waarvoor wij alleen de salarisadministratie verzorgen.

Net boven Woerden in het Groene Hart. Ongeveer 10 minuten van afslag Woerden op de A12 en afslag Breukelen op de A2

Fiable administraties is gevestigd op de Overstek 2c in Kamerik

Nee, we werken volledig digitaal en onze systemen zorgen ervoor dat we goed op afstand kunnen werken. Maar uiteraard ben je van harte welkom op locatie.